//NoreliyaDiana
DIANA'S
Diary About Board Links
Habit.
12 March 2012 | 19:13 | 0 comments


Assalamualaikum and hai, hmph bila terfikir balik kan rasa macam wasted my time je buat blog nie, yelah kan satu bukan ada orang nak visit here leave comment or what ever, dua isi kandungan blog aku yang tah apa nie tiga membazir lah macam aku cakap tadi, buat itu ini kat blog nie dah sejam kadang dua jam entah apa yang aku buat aku pun tak tahu. Tapi bila fikir balik sayang pulak kat blog nie dah macam-2 aku buat tukar skin apa semua. See yang terbaru cantik itew unyew ckiwm? Starbucks gtu hiwhiw thanks to yang buat skin nie. Cantik sangat comel macam tuan blog nie eh silap tuan yang buat skin nie lah. K mengada sekejap.

Oh lupa, how about your holiday? Bagi sesiapa yang cuti lah. Aku tak awesome lah tak tahu nak pergi mana duduk je kat rumah nie. Tired mengadap benda yang sama. Itu memang aku time cuti je tak tahu pergi mana apa lah. Time sekolah pulak, yes kat atas tu aku bukan cakap yang aku anti sekolah tak! Aku suka sekolah tapi takda ke sekolah yang petang? Tapi rasa bosan pulak. Bila sekolah je selalu cakap bila nak cuti nie bila nak habis sekolah nie boleh cari duet lepas tu blablabla kan. 

Orang yang dah habis sekolah pulak sibuk nak masuk semula sekolah apa nie pening lah macam-2 hal en sekarang. I't okay lah normal lah tu kan. Okay boleh tak nak cakap something? Exam hari tu Alhamdulillah semua nya okay kecuali Math. I hate math tapi cikgu dia tak cikgu math kita orang sporting gila siap tanya pasal pakwa lagi tu memang best, tapi aku lah tak tahu nak cakap apa kat mak nanti nak tunjuk result pun macam malu je. Okay lah sampai di sini saja bye.

OLD | NEW