//NoreliyaDiana
DIANA'S
Diary About Board Links
Fact about me
15 December 2012 | 08:11 | 0 comments


Hai assalamualaikum to all my fan nah muah muah tahu korang rindu aku sebab lama aku tak update kn? Hmm bukan ape sekarang nie aku tengah sibuk buat lesen. Lesen apa? Lesen lori k tipu disitu umur baru 16 gonna 17 maknenya lasen motor lah hmm baru tadi pergi agak bosan dan serabut sebab aku sorang je tkda kawan apa semua macam pane je nasib ade akak baik depan aku tu boleh lah tegur-2 aku. Yang paling tak boleh bela sekali dalam banyak-2 org ambik lesen kat situ aku sorang je melayu yang tak pakai tudung OMG macam eh rasa janggal berbaur segan Ya Allah malu nya hamba mu ini.

Tolong doa kan aku kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat. Hmm kenapa tajuk lain cerita lain ha nie nak cakap tadi baru dapat ilham yang rasa macam banyak fan aku *ecehh bajet sikit macam ada je* nak tahu kan fakta tentang aku yeah tk menarik tapi boleh lah sekadar nk kongsi okay aku mule kan yg pertama:-
  1. Seorang yang pemalu tapi bila dah rapat peramah sgt haha
  2. Bercampur darah half Jawa half Malaysia 
  3. Sorang anak yatim sejak 15.8.2010
  4. Berjerawat pasir, ada sikit jerawat batu dalam 3 ketul
  5. Sejak umur 2/3 tahun tinggal dengan mak sedara *yg nie ramai salah anggap cakap arwah ayah aku kahwin 2
  6. Peminat setia #Liverpool #TaylorSwift #ZaynMalik #NoraDanish #WanZackHaikal 
  7. Mudah terasa/tersentuh lepas tu menangis
  8. Kuat merajuk *yg nie bahaya
  9. Kuat makan tp tak pernah naik berat badan kurus all the time
  10. Suka fashion tapi tk berfashion orang nya *yg nie huru hara sikit
  11. Paling lama bercinta dengan Azmir Ezzat Azmi and now dah 3 years 1 moths 1 weeks 3 days and still counting
  12. Agak cerewet nak-2 lagi bila pergi shopping hanya Mummy yang memahami aku
  13. Periang dengan kawan tapi pendiam dengan keluarga *pelik tapi itu lah hakikat nya
  14. Senang menerima teguran/nasihat tapi susah nak amal kan *degil nak mampus orang cakap
  15. Tergesa-2 kalau boleh nak kan sesuatu hari tu jugak iman tkde nie sebab tak sabar haha
  16. Lebih banyak termenung fikir masa depan terutama cita-2, kawin dan mati
  17. Tak suka MATHEMATICS 
  18. Selalu nak yang terbaik tapi tiada usaha
  19. Takut kucing hihik
  20. Paling tak suka kotor, paling penting dekat badan iaitu baju atau seluar rasa macam tkde keyakinan
  21. Gila coklat, ais cream, kek senang cerita benda manis-2 *rosak gigi
  22. Kuat berangan tak kira tempat 
  23. Suka membanding kan diri sendiri dengan orang lain *ini tak bagus
  24. Gila lensa nampak cemera jadi gila, iPhone tk kira lah 5 ke 4 ke 8 ke 12 ke asal kan iPhone
  25. Suka music terutama lagu omputih *tapi BI bongok jugak
  26. Lebih banyak kongsi masalah dengan Azmir daripada kawan bukan apa kawan belum tentu boleh jaga rahsia sama macam Azmir tapi entah lah Azmir sangat paham aku
  27. Banyak pantang nya terutama sedang makan jangan ada yg cakap "Nk sikit" *kaki makan dia
  28. Penakut
  29. Manja *agak geli disitu
  30. Anti sayur *tak semua ada jenis dia sahaja sebab tu kurus tkde zat
  31. Paling tak suka membaca allergic agak nya
  32. Hardcore pasal masakan nampak cara nak buat kek, resepi yang suka mula nak buat tapi hakikat tak buat atas faktor duit
  33. Paling suka Sains buku Sains aku paling lawa dari buku subject lain *tapi jarang lulus ada masa je
  34. Tak suka K-Pop euwww
  35. Peminat setia drama cinta kadang-2 menangis sedih sangat
  36. Banyak habis kan masa dengan Azmir berbanding kawan *nie tak paham
  37. Bakal melangsung kan perkahwinan pada tahun 2019 *k nie tipu
  38. Suka color Biru, Pink dan Putih
  39. Fanatik paprik, fresh oren, yogurt 
  40. Mudah simpati/kesian kat orang *nie bahaya pada kandungan akan datang
Ok that all sebenarnya banyak lagi tp tkpe nanti bila idea datang aku akan edit daripada 40 menjadi 100 ok? Alaa tamau sedih-2 senyum sikit haa kan comel. Tadi ada sesi meluah kan perasaan tetiba terfikir nak tanya Azmir pasal diri dia yang mungkin aku tak boleh cakap kat sini. Hmm rupa nya dia ada malasah dengan kawan dia it's okay sayang awak ada bakat yang tersendiri tomahan dan kutukan bukan pengahalang untuk awak kembangkan bakat yg awak ada. I'm always support you sayang. Ok bye.


OLD